text1

چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403-

ایراد شورای نگهبان برطرف شده، امیدواریم بزودی عملی شود

دیده بان هشتم : معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: ماده واحده اصلاح مجازات قاچاقچیان مواد مخدر در مجلس رأی آورده که با ایراد شورای نگهبان برگشت داده شد و نهایتاً‌ آن ایراد برطرف شده و امیدواریم بزودی مورد عمل قرار ‌گیرد.
سایت حقوقیذبیح‌الله خدائیان در ارتباط با طرحی که درباره حذف یا کاهش مجازات قاچاقچیان مواد مخدر که در مجلس نیز مطرح شده، اظهار کرد: ماده واحده اصلاح مجازات قاچاق مواد مخدر قبلاً در مجلس مطرح شد و رأی آورد که با ایراد شورای نگهبان برگشت داده شد و نهایتاً‌ آن ایراد برطرف شد که قاعدتاً با تأیید شورای نگهبان تبدیل به قانون می‌شود و امیدواریم در اسرع وقت ابلاغ شود و بزودی مورد عمل قرار گیرد.
وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه معاونت حقوقی در حال حاضر چه طرح‌هایی را در دستور کار دارد، گفت: لوایح متعددی در دستور کار داریم از جمله تهیه لایحه قانون تعزیرات، لایحه اصلاح قانون آیین ‌دادرسی کیفری سال 92 و لایحه اصلاح قانون مجازات اسلامی سال 92.
معاون حقوقی قوه قضائیه در ادامه خاطرنشان کرد: از دیگر لوایح مطروحه در این معاونت لایحه مبارزه با دزدی دریایی، لایحه قانون امور حسبی و لوایح متعدد دیگر است که در حال بررسی و رسیدگی به آنها هستیم.
خدائیان با اشاره به لایحه مبارزه با خشونت علیه زنان، خاطرنشان کرد:‌ یکی از مهمترین لوایحی که معاونت حقوقی در دستور کار خود دارد، لایحه مبارزه با خشونت علیه زنان و لایحه پلیس اطفال و نوجوانان است که پیش‌نویس اولیه لایحه «تأمین امنیت زنان در برابر خشونت» در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تهیه شده است و با وجود تهیه این لایحه در مرجع مذکور این لایحه از ماهیتی کاملاً قضایی برخوردار بوده، لذا به قوه قضاییه ارجاع شده است.
وی همچنین گفت: ده‌ها لایحه، آیین‌نامه و بخشنامه دیگر نیز در دستور کار داریم که ان‌شاءالله به مرور تکمیل شده و در صورت تأیید ریاست محترم قوه قضائیه، مراحل قانونی خود را طی می‌کنند.
ایسنا
منتشر شده در شنبه, 22 مهر 1396 09:36
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش