text1

جمعه, 07 ارديبهشت 1403-

عبور از كمترين جرم و تخلف حفاظتی قابل قبول نيست

دیده بان هشتم : رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر هدف گذاری نسبت به آینده گفت: روز به روز باید در کارها بهتر باشیم و توقف نداشته باشیم، حفاظت باید سلامت تشکیلات را افزایش دهد، خوشبختانه سازمان قضایی نیروهای مسلح از سلامت خوبی برخوردار است.
سازمان قضايی نيروهای مسلح از سلامت خوبی برخوردار است/ عبور از كمترين جرم و تخلف حفاظتی قابل قبول نيستبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت اطلاعات سازمان قضایی اين سازمان اظهار کرد: امروز صحبت در رابطه با واگذاری و قبول یک مسئوليت از طرف فردی به فرد دیگری است، مسئوليت هم مسئوليت بسیار مهمی است.
وی ادامه داد: مسئولیت، تا زمان حسابرسی به کارهای ما ادامه دارد و خداوند فرموده که هیچ چیزی در این عالم از بین نمی رود و حفظ می شود.
رئیس سازمان قضايی نيروهای مسلح تصريح كرد: تا لحظه ای که ما تسويه حساب کامل نکنیم این مسئوليت ها ادامه دارد و در نهایت باید در آنجا همه چیز را ارایه دهیم. آنچه تحویل گرفتیم باید به سلامت تحویل دهیم و در روایات ما دامنه این بحث بسیار گسترده است و در این زمینه باید امانات را تحویل دهیم.
حجت الاسلام و المسلمين بهرامی اضافه کرد:خداوند برای کل عالم حفاظت گذاشته است از نظر فیزیکی یک پوسته ای روی عالم قرار داده است که محافظ آن است و زمانی که پوسته آسیب ببیند اشکالات شروع می شود. فساد از جایی شروع می شود که حفاظت دچار اشکال و آسیب شود و لذا مسئولیت حفاظت بسیار سنگین است.
وي بيان داشت: در آیات قرآنی اشاره شده آنچه که شما انجام می دهید خداوند متعال می نویسد و چیزی را واگذار نمی کند به بیانی مثقال و ذره ای نیز از قلم نمی افتد و لذا کل قرآن را اگر در این زمینه بررسی کنید مشاهده می کنید که همه در رابطه با این است که ما مرتکب خطایی نشویم.
رئیس سازمان قضايی نيروهای مسلح به مسئوليت حفاظت در دستگاه های مختلف اشاره کرد و گفت: اول مساله ای که حفاظت ها دارند این است که خودشان را حفظ کنند و تخطی از فرمان خدا نکنند و خودسازی کنند وقتی خداوند خواست بر پیغمبر وحی نازل کند، نماز شب را واجب کرد چرا که می خواست مسئولیت سنگینی بر عهده ایشان واگذار کند.
حجت الاسلام و المسلمين بهرامی با تاکید بر اینکه در وهله دوم در مسئولیت حفاظت این است که نسبت به سلامت نیروها اهتمام جدی داشته باشند، گفت: کرامت انسانها را باید همانگونه که خداوند فرمود که انسانها را فضیلت دادیم رعایت کنیم، کارمند، قاضی، نظارت، حفاظت و... باید بحث حفظ کرامت را در نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: در زمینه پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضایی تحقیقات زیادی صورت گرفته و آسیب شناسی نیز شده است و حفاظت نیز باید بحث آموزش را در نظر داشته باشد، گذشت از تخلفات و جرایم ولو کوچک قابل قبول نیست.
رئیس سازمان قضايی نيروهای مسلح تصريح كرد: در روایات آمده که شیطان در درون انسانها نفوذ می کند و به مرور بر انسان غلبه می کند لذا عبور از کمترین جرم و تخلف حفاظتی قابل قبول نیست اما ما نمی گوییم سرو صدا راه بیاندازید بلکه در راستای سلامت تشکیلات باید به وی تذکر داد تا افراد یک مرتبه از تشکیلات زده نشوند از طرفی نباید نیروها رها شوند چراکه شیطان در کمین خواهد بود.
وی با بیان اینکه ما نسبت به نیروها حساسیت داریم گفت: در بین نیروها ایجاد محبت کنید ، بحث اعتمادسازی بین نیروها باید جدی گرفته شود.

وی با تاکید بر هدف گذاری نسبت به آینده تصریح کرد: روز به روز باید در کارها بهتر باشیم و توقف نداشته باشیم، حفاظت باید سلامت تشکیلات را افزایش دهد خوشبختانه سازمان قضایی نیروهای مسلح از سلامت خوبی برخوردار است. 
حجت الاسلام و المسلمين بهرامی اضافه کرد: شخص خودتان را نقد کنید و ببینید که احیانا کمبودهای موجود از کجاست و مجموعه را به جایی برسانید که فقط از عمل خود بترسند و بدانند ما فدایی آنها هستیم و نمی خواهیم که به آنها آسیبی وارد شود.
وی  در پایان خاطر نشان کرد: اگر این اصول رعایت شود ما به سلامت کاملی که در نیروها انتظار داریم خواهیم رسید.
میزان
منتشر شده در شنبه, 29 مهر 1396 16:53
ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش