text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

بسته حوادث 15 شهریور

دیده بان هشتم : قتل با ضربات چاقو به جوان ورامینی در وسط خیابان

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری قاتل مرد30 ساله کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد

 

بسته حوادث اصلاحی

 

سرهنگ "بیرانوند" فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی با سلاح سرد در یکی از محلات شهرستان ورامین که در طی این درگیری یکی از طرفین بعلت شدت جراحت و خون ریزی زیاد توسط اقوام با خودرو شخصی به بیمارستان انتقال و طرف درگیری نیز با هوش ،ذکاوت و اقدام سریع و به موقع عوامل گشت انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: مصدوم که به وسیله سلاح سرد مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود، پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این راستا فرد دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف ،علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات قبلی بیان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

 

راز ناپدید شدن دختر مسافر در شیراز چه بود؟

در پی ناپدید شدن دختر ۲۲ ساله اصفهانی در شیراز، سرپرست دادسرای جنائی و جرائم امنیتی شیراز گفت: دستورات قضایی ویژه‌ای جهت پیگیری موضوع صادر شد.

 

افشین محمدی دره شوری امروز با بیان اینکه پرونده قضایی تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال تحقیقات است بیان داشت: تا کنون سه نفر در این خصوص بازداشت شده اند که دو نفر به دلیل ارائه دلایل مثبت بی گناه و با رفع ظن، آزاد شده و یک نفر کماکان در بازداشت به سر می برد.

 

معاون دادستان شیراز افزود: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی با نظارت مقام قضایی همچنان ادامه دارد و همه دستورات لازم قضایی به ضابطین در جهت باز شدن گره این پرونده صادر شده است.

 

وی با بیان اینکه اطلاعیه‌های صادر شده توسط خانواده این دختر ۲۲ ساله می‌تواند کمک شایانی به مرجع انتظامی برای پیگیری پرونده نماید گفت: آنچه مسلم است همه توان پلیس و مقام قضایی معطوف به یافتن فرد گمشده است اما همکاری خانواده و مطلعین می تواند سرعت به نتیجه رسیدن تحقیقات را افزایش دهد.

 

گفتنی است حدود ۴۲ روز قبل، یک دختر ۲۲ ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، در معالی آباد شیراز ناپدید شده و تاکنون خبری از وی در دست نمی‌باشد.

 

جزئیات مرگ 2 زن تهرانی با مشروب دست ساز

سال گذشته گزارش مرگ مشکوک دو زن به بازپرس محمد وهابی اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو زن جوان مشروبات الکلی مصرف کرده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند.

 

اجساد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شده و در آزمایشات صورت گرفته علت مرگ مصرف مشروبات الکلی مسموم حاوی الکل صنعتی و متانول، اعلام شد. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری فروشنده مشروبات به نام سهراب ادامه یافت، اما پس از شناسایی فروشنده، او مدعی شد مشروب را خودش نساخته بلکه از مرد جوانی به نام یاشار خریداری کرده است.

 

در ادامه تحقیقات، یاشار شناسایی و بازداشت شد اما در بازجویی‌ها گفت: مشروباتی که ساختم تقلبی نبوده و ممکن است بعد از فروش به سهراب، او الکل صنعتی داخلش ریخته باشد. با این حال یاشار به دستور بازپرس جنایی به اتهام تسبیب در قتل دو زن جوان بازداشت شد. در ادامه تحقیقات بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت فروشنده مشروبات را نیز صادر کرد تا مشخص شود آیا او هم در این ماجرا نقش داشته است یا خیر.

شهر خبر

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در سه شنبه, 15 شهریور 1401 16:23

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش