text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

بسته حوادث 25 دی

بی‌احترامی رئیس قطار ۳۶۹ به مسافران گرفتار در سرمای شدید

در حالی 24 ساعت از گرفتار شدن قطارهای مسافری در مسیر مشهد-تهران و مصائب آن برای مسافران می‌گذرد که ابعاد جدیدی از وضعیت بغرنج این مسافران نمایان می‌شود.

 

بسته حوادث اصلاحی

 

یکی از مسافران قطار 369 مشهد-تهران در این‌باره به خبرنگار تسنیم می‌گوید: بر اساس ساعت درج شده در بلیت، قرار بود ما ساعت 22:25 دقیقه پنجشنبه شب از مشهد به سمت تهران حرکت کنیم و ساعت 9:20 دقیقه صبح به ایستگاه راه‌آهن پایتخت برسیم.

وی ادامه داد:‌ 2 ساعت قبل از حرکت به مسافران اعلام شد که قطار با تاخیر 2 ساعته به سمت تهران حرکت می‌کند. زمانیکه به ایستگاه راه‌آهن مشهد آمدیم، محوطه ایستگاه خیلی شلوغ بود و چندین قطار با تاخیر مواجه شده بودند. با این فرض که مشکل حرکت قطار رفع شده سوار قطار شدیم، اما نیم ساعت بعد از حرکت قطار در ایستگاه "سلام" (میامی) شد و این توقف حدود 9 ساعت ادامه داشت.

وی با بیان این‌که داخل قطار بسیار سرد بود،‌ افزود:‌ به دلیل سرمای شدید به مهماندار گفتیم که چرا واگن‌ها گرم نمی‌شود، در پاسخ گفت گرم می‌شود سیستم گرمایش قطار که بخاری خانگی نیست سریع گرم شود. حدود 4 ساعت از این مکالمه گذشت اما سرما شدیدتر شد و خبری از کار کردن سیستم گرمایشی نبود.

وی با اشاره به این‌که قطعاً راه آهن و شرکت‌های ریلی با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی از وضعیت آب و هوا اطلاع داشتند، اضافه کرد: در این شرایط باید اقدامات حداقلی را انجام می‌دادند که ابتدایی‌ترین آنها همراه آوردن پتو اضافه برای مسافران بود.

وی یادآور شد: پس از حدود 9 ساعت توقف در سرمای شدید، قطار مجدداً حرکت کرد تا به ایستگاه فریمان رسیدیم. در این ایستگاه نیز قطار حدود 1.5 ساعت توقف کرد و رئیس قطار با یکی از مسافران متعرض به برودت هوا مشاجره کرد.

وی با اشاره به این‌که بعد از 14.5 ساعت تاخیر سرانجام ساعت 23:50 دقیقه شب گذشته به تهران رسیدیم از برخورد رئیس قطار با مسافران گلایه کرد و گفت: با توجه به این‌که مسافران خردسال در قطار بودند، یکی از بانوان از رئیس قطار درخواست کرد که به آنها ناهار بدهد که رئیس قطار با ادبیات زننده پاسخ داد: برای شکم چه کار می‌کنید...!

وی بیان کرد: انتظار داشتیم بابت تاخیر حدود 15 ساعته و سرمای شدید داخل واگن‌ها، رئیس قطار 369 از مسافران عذرخواهی کند. اما متاسفانه این انتظار برآورده نشد. موضوع را به راه‌آهن هم اطلاع دادم که آنها هم گرفتار شدن مسافران را توجیه کردند و گفتند این قبیل مسائل پیش می‌آید.

 

شوهرکشی زن جوان پس از ارتباط با مرد غریبه در شمال تهران!

اواسط دی ماه امسال، زن جوانی به یکی از کلانتری‌های تهران مراجعه کرد و هنگامی که مقابل مامور پلیس قرار گرفت، گفت: 10 روز قبل شاهد یک جنایت هولناک در ارتفاعات شمال تهران بودم و به‌خاطر اینکه عذاب وجدان دارم، آمدم تا خودم را معرفی کنم!

زن جوان ادامه داد: ماجرای این قتل از آنجا آغاز شد‌ که با زن جوانی در یک کافه در شمال تهران آشنا شدم، سپس پی بردم این زن جوان در حالی که شوهر دارد با مردی به نام بهزاد ارتباط پنهانی برقرار کرده است؛ بهزاد هم به کافه رفت و آمد داشت و می‌دانست که من از ارتباط پنهانی آنها خبر دارم.

متهم پرونده در ادامه گفت: در ادامه با همسر زن جوان هم آشنا شدم و به خانه آنها زیاد می‌رفتم و زن جوان نیز در درد و دل‌هایش ادعا می‌کرد با همسرش که ورزشکار است، مشکلات شخصی دارد و به این دلیل به او خیانت کرده است.

زن جوان گفت: روز حادثه با بهزاد و زن جوان به ارتفاعات شمال تهران رفته بودیم که آنها با تهدید از من در خواست کردند تا مرد جوان را با شگردی شیطانی به آنجا بشکانم، هنگامی که شوهر دوستم به محل موردنظر رسید، درگیری میان او و بهزاد رخ داد که در این نزاع، مرد جوان توسط بهزاد با ضربات مهلک چاقو به قتل رسید؛ در ادامه نیز جسد مرد جوان توسط بهزاد و زن جوان یکی از روستاهای دماوند به آتش کشیده شد!

اعلام فقدانی مقتول توسط خانواده‌اش

پس از اظهارات این زن جوان، تحقیقات توسط تیم جنایی برای بررسی صحت و سقم ادعای مطرح شده با دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، خانواده مقتول چندی قبل به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه و فقدان داماد و عروس خود را اعلام کرده‌اند.

تحقیقات بیشتر تیم جنایی نیز حکایت از آن داشت، زن جوان و بهزاد پس از به قتل رساندن مقتول به صورت مخفیانه از کشور فرار کردند؛ همچنین جسد مقتول در یکی از روستاهای دماوند توسط ماموران پلیس کشف شد.

پس از اینکه جسد مقتول با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی تحویل داده شد، خانواده متوفی به آنجا مراجعه کردند و جسد سوزانده شده پسرشان را از روی وسایلی که همراه وی بود شناسایی کردند.

به گزارش تسنیم، تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط تیمی از کارآگاهان اداره دهم آغاز شده و دستگیری عاملان این جنایت در دستور کار تیم جنایی قرار گرفته است.

شهر خبر

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در یکشنبه, 25 دی 1401 14:44

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش