text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

بسته حوادث 20 اردیبهشت

قتل زن تن فروش در باغ لواسان

پسر نوجوان که متهم است با همدستی دو دوست فراری اش، زن خیابانی را کشته و جسد وی را به عمق چاه در یک باغ انداخته پای میز محاکمه ادعای تازه ای را مطرح کرد. یکسال پیش بود که یک زن به طرز مرموزی ناپدید شد و پلیس را در برابر پرونده پیچیده ای قرار داد.

 

بسته حوادث اصلاحی

 

رسیدگی به راز گمشدن زن تهرانی از 5 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ کلید خورد و پلیس خود را در برابر سرنوشت عجیب زن ۴۹ ساله ای به نام رویا دید .

 

تنهایی رویا بعد از طلاق
مادر رویا که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: دخترم رویا مدتی است از همسرش جدا شده و به تنهایی در خانه اجاره ای اش زندگی می کند. چند روزی است از او خبری ندارم و نگران هستم . او حتی موبایلش را نیز پاسخ نمی دهد و می ترسم بلایی سرش آمده باشد .

 

سرنخی در لواسان
ماموران پلیس در نخستین فاز از تحقیقات به ردیابی گوشی موبایل رویا پرداختند و رد او را در حوالی خانه باغی در لواسان یافت

در بررسی فهرست مکالمات این زن مشخص شد وی چند بار با 3 پسر جوان تماس تلفنی داشته است.

با افشای این ماجرا 2 پسر نوجوان به نام های آرش و بردیا و دوست ۱۹ ساله شان به نام داریوش ردیابی شدند اما پلیس فقط توانست آرش را بازداشت کند. شواهد نشان می داد 2 همدست او به مکان نامعلومی گریخته اند.

آرش سعی داشت با دروغگویی هایش پلیس را گمراه کنند .اما وقتی در بن بست اطلاعاتی گرفتار شد لب به اعتراف گشودند و به قتل رویا اعتراف کرد.

راز قتل زن خیابانی در چاه باغ
آرش ۱۷ ساله گفت: من و بردیا و داریوش با هم دوست هستیم. آن روز به باغی در لواسان رفته بودیم که با رویا تلفنی تماس گرفتیم و او را به باغ دعوت کردیم. قرار بود. او به باغ آمد اما سر مبلغ و هزینه تاکسی اینترنتی با هم درگیر شدیم.او می گفت باید مبلغ ۱۵۰ هزار تومان بیشتر به او بدهیم .ما هم عصبانی شدیم. به همین خاطر داریوش و بردیا دست و پای او را گرفتند و من دهانش را با دست گرفتم تا او را ادب کنیم. اما ناگهان متوجه شدیم رویا نفس نمی کشد. ما که ترسیده بودیم جسد را پتوپیچ کردیم و به باغ همسایه بردیم و به عمق چاه انداختیم و گریختیم.

با اعترافات آرش پلیس بقایای متلاشی شده جسد را از عمق چاه کشف کرد و آرش روانه کانون اصلاح و تربیت شد.

در این میان ردی از 2 همدست وی به دست نیامد و پلیس دریافت آنها احتمالا به افغانستان گریخته اند.

بدین ترتیب آرش در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.سپس آرش به دفاع پرداخت و منکر جرمش شد.

وی گفت:من رویا را نکشتم و از نحوه مرگ او اطلاعی ندارم. بازسازی صحنه جرم را تحت فشار روانی انجام دادم و بی گناه هستم.

وی سناریوی جدیدی را مطرح کرد و گفت: قبول دارم رویا را از قبل می شناختم و قبلا با او رابطه برقرار کرده بودم.من و دایی ام 45 روز قبل از این ماجرا در باغ با رویا قرار گذاشتیم و مبلغ 450 هزار تومان هم به او پول دادیم. آخرین بار من و دوستانم در باغ بودیم که رویا را به آنجا دعوت کردیم. اما او همراه 2 مرد غریبه به باغ آمد و چون سر مبلغ با هم به توافق نرسیدیم او همراه 2 مرد غریبه باغ را ترک کرد. من از نحوه کشته شدن او اطلاعی ندارم. ممکن است مردان غریبه او را کشته و جسدش را به عمق چاه انداخته باشند.

وی درباره دو همدست فراری اش نیز گفت: من از آنها هیچ خبری ندارم. فقط می دانم به افغانستان رفته اند. اما شنیده ام بتازگی به ایران برگشته اند.

با ادعای جدید متهم ، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

قتل جوان ۳۰ ساله در یکی از بوستان های کرج

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری قاتل فراری کمتر از دو ساعت در عملیات ضربتی در حوزه استحفاظی یکی از کلانتری‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پیمان گودرزی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل جوانی ۳۰ ساله در یکی ازبوستان های شهر کرج، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: بررسی‌های مأموران مشخص کرد که مقتول یک جوان ۳۰ ساله است که با یکی از آشنایان خود به دلیل اختلاف شخصی درگیر شده و در یک زد و خورد به قتل رسیده است. سرهنگ گودرزی اضافه کرد: پس از شناسایی هویت قاتل، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه نامبرده را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در کمتر از دو ساعت قاتل را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی معترف و انگیزه خود را اختلاف شخصی عنوان کرد، گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

منتشر شده در چهارشنبه, 20 ارديبهشت 1402 15:29

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش