Tuesday, 16 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
دیده بان هشتم : کشف رسید بانک در خانه مالباخته و بررسی آن ماموران را به دزد فراموشکار رساند.
سایت حقوقی به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، سرهنگ دوم ضرغام آذین گفت: روز یکشنبه مرد جوانی با مراجعه به کلانتری قلهک در شکایتی مدعی شد سارق یا سارقانی با ورود به منزلش مقدار زیادی پول، طلا، لپ تاب و یک ساعت گران قیمت را به سرقت برده اند. با اعلام این شکایت بلافاصله به دستور رئیس کلانتری، تیم تجسس در محل سرقت حاضر شد.
بررسی های اولیه ماموران نشان می داد سارق یا سارقین با تخریب  در بالکن طبقه اول وارد خانه مالباخته شده و پس از سرقت از طریق بالکن متواری شده اند.
در ادامه تجسس و بررسی محل سرقت، ماموران متوجه وجود رسید دستگاه کارتخوان  روی فرش اتاق خواب شدند. صاحبخانه وقتی با برگه رسید دستگاه کارتخوان روبرو شد اعلام کرد که این رسید متعلق به او نیست. ماموران که با پیدا کردن این رسید احتمال می دادند، رسید متعلق به یارق یا سارقان باشد، تحقیقات خود را روی این موضوع متمرکز کردند.
سرانجام پس از تحقیقات  و استعلام مشخص شد برگ تراکنش بانکی، متعلق به دستگاه کارتخوان یک سوپر مارکت در نمحله تهرانپارس است. با شناسایی این مغازه، ماموران کلانتری به صورت نامحسوس تحقیقات خود را ادامه دادند تا سرانجام هویت صاحب حساب به نام«الف. ر» شناسایی شد.
با شناسایی هویت «الف.ر»، ماموران با بررسی سوابق کیفری او متوجه شدند او درای چند سابقه کیفری به اتهام سرقت منزل است. ماموران که از وقوع سرقت از سوی این دزد سابقه دار مطمئن شده بودند، با کسب دستور قضایی تحقیقات را برای دستگیری متهم آغاز کردند.
سرانجام روز چهارشنبه  ماموران کلانتری قلهک با شناسایی پاتوق متهم  وا اطمینان از حضور او در این پاتوق در شرق تهران، موفق شدند متهم جوان را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.
متهم پس از انتقال به کلانتری منکر هرگونه سرقت بود و ادعا کرد اصلا نمی داند محله اختیاریه کجا است. در حالیکه تحقیقات برای رمزگشایی از این پرونده ادامه داشت مالباخته پس از حضور در کلانتری و مواجه شدن با متهم،ساعت مچی سرقت شده از خانه اش را روی دست سارق مشاهده کرد. سرانجام سارق جوان که متوجه شده بود نمی تواند منکر سرقت شود، به سرقت از خانه خیابان اختیاریه اعتراف  و دوستش را به عنوان همدستش در این سرقت معرفی کرد.
با توجه به سوابق متهم و وقوع سرقت منزل در محدوده، متهم برای شانسایی سایر جرایمش در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. همچنین تحقیقات برای دستگیری همدست متهم ادامه دارد.
خبرگزاری فارس

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش