text1

یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403-

نتایج آزمون وکالت اعلام شد

سایت حقوقیدیده بان هشتم : رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلا با بیان اینکه «نتایج آزمون وکالت اعلام شده است» گفت: داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کردند می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلای قوه قضائیه و دانشگاه پیام نور نتایج خود را مشاهده کنند.

به گزارش ایسنا، در حالی که گفته می‌شد نتایج آزمون وکالت منتشر شده است اما سایت پیام نور که مرجع منتشر کننده نتایج این آزمون است با اختلال روبرو است و به عبارتی سایت دانشگاه پیام نور به روی داوطلبان آزمون وکالت بسته مانده است.

رامتین قانع رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضائیه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه «نتایج آزمون وکالت اعلام شده است» گفت: داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کردند می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلای قوه قضائیه و دانشگاه پیام نور نتایج خود را مشاهده کنند.

وی حجم زیاد مراجعه کنندگان به این سایت برای دیدن نتایجشان را دلیل اختلال در سایت پیام نور دانست و تاکید کرد که نتایج بر روی سایت پیام نور بارگذاری شده است.

قانع در ارتباط با تعداد کسانی که به مصاحبه دعوت شده‌اند، اظهار کرد: ما 107 هزار شرکت کننده در آزمون کتبی داشتیم و از این  تعداد، حدود 10 درصد به مصاحبه دعوت شده‌اند اما این تعداد پذیرفته شده قطعی محسوب نمی‌شوند.

وی افزود: ‌پیش بینی ما این است حدود 50 درصد از این تعداد پروانه کارآموزی دریافت کنند.

رئیس کمیسیون کارآموزی در ارتباط با ظرفیت استان‌ها نیز گفت: ظرفیت استان‌ها به نتایج مصاحبه بستگی دارد. ما یک حد نصاب داریم و افراد باید نمره‌ای را در مجموع مراحل آزمون کتبی و شفاهی کسب کنند پس اعلام ظرفیت استان‌ها به نتایج مصاحبه بستگی دارد.

ایسنا

منتشر شده در چهارشنبه, 11 دی 1398 19:37

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش