Friday, 19 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1

اقدام سیاه و دلخراش 5 مرد با زن جوان در باغ متروکه شهریار

رسیدگی به این پرونده از یکسال قبل با گزارش کشف جسد زنی جوان در یکی از باغ‌های اطراف شهریار آغاز شد.

 

بسته حوادث اصلاحی

 

پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و صاحب باغ که پلیس را در جریان قرار داده بود در توضیح ماجرا به آنها گفت: صبح امروز وقتی وارد باغم شدم صدای گریه کودکی خردسال به گوشم رسید اول فکر کردم از بیرون باغ است اما وقتی دقت کردم متوجه شدم صدا از اتاقک داخل باغ می‌آید. وارد اتاقک شدم و دیدم زن جوانی در حالی که خون زیادی از او رفته روی زمین افتاده که به سرعت با پلیس تماس گرفتم.

 

در ادامه مأموران به سراغ دختر خردسال رفتند و او در تشریح ماجرا گفت: 5 مرد که خیلی عصبانی بودند به مادرم حمله کردند و با سنگ به سرش کوبیدند و بعد هم از آنجا رفتند.

 

با تحقیقات مأموران مشخص شد که مقتول به مواد مخدر اعتیاد داشته و خانواده‌اش را هم سال‌ها قبل از دست داده و کسی را ندارد به همین خاطر دختر وی به بهزیستی سپرده شد در ادامه مأموران شناسایی عاملان قتل را در دستور کارشان قرار دادند و با رصد تلفن همراه زن معتاد مشخص شد وی سال‌ها قبل از همسرش جدا شده و با دخترش تنها زندگی می‌کرده و همچنین از پیام‌های رد و بدل شده میان مقتول با مردی به نام اصغر معلوم شد با او در ارتباط بوده است.

 

به این ترتیب اصغر 45 ساله شناسایی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با همدستی 4 نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: چند ماهی بود که با این زن آشنا شده بودم . می دانستم مطلقه و معتاد است. روز حادثه با او تماس گرفتم و خواستم به باغ شهریار که متروکه بود بیاید. وقتی با دخترش آمد از من مبلغی پول خواست که مخالفت کردم. او ناگهان شروع به اعتراض و داد و فریاد کرد من و 4 نفر از دوستانم هم عصبانی شدیم و با چوب و سنگ او را زدیم تا اینکه دیگر نفس نکشید و بعد از ترس‌مان از آنجا فرار کردیم .

 

بعد از اظهارات اصغر 4 همدست او نیز شناسایی و دستگیر شدند و همگی به جنایت در باغ شهریار اعتراف کردند .

 

پس از تکمیل تحقیقات، رئیس قوه قضائیه از طرف دختر خردسال قربانی که در طول رسیدگی به پرونده از سوی بهزیستی به یک خانواده سپرده شده بود درخواست دیه کرد که متهمان توانستند مبلغ دیه را فراهم و پرداخت کنند.

 

به این ترتیب پرونده متهمان برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا محاکمه شوند.

 

آتش زدن یک روحانی در کردستان

چند روز قبل خانه یک ماموستای اهل‌سنت که امامت مسجد روستای کلاته از توابع سنندج را برعهده داشت توسط افرادی ناشناس به قتل رسید.

 

ملایوسف محمدی اهل روستای گوشخانی از توابع سروآباد بود که مدت 28 سال در روستای کلاته سنندج در کسوت امامت جماعت روستا خدمت می‌کرد.

 

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تایید این خبر، گفت: این ماموستا فردی بی‌حاشیه و مردمی بود و تمام دغدغه‌اش اعتلای دین اسلام و قرآن بود.

 

به گفته حجت‌الاسلام سعید عسکری، ماموستا محمدی تابستان امسال با 2 پیرمرد سر مباحثی بگومگوهایی داشتند که در نشستی در مرکز بزرگ رضایت و صلح و سازش انجام شد اما در عین حال با این شرایط هم به ماموستا توصیه کردیم که از آن روستا برود که مردم اجازه ندادند.

 

وی ادامه داد: ابعاد ماجرا هنوز مشخص نشده است اما برای شناسایی عاملان این حادثه تلخ، به‌جد از مسئولان مربوطه شهرستانی پیگیر هستیم.

 

وقوع این ماجرا به نوعی نحوه شهادت ملامحمد کریمیان را تداعی می‌کند که اوایل انقلاب به اتهام روشنگری علیه جنایت‌های ضدانقلاب، گروهک کومله در منزل شخصی در بین کتاب‌هایش او را آتش می‌زنند.

شهر خبر

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش