text1

یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403-

صدور کیفرخواست پرونده زمین خواری بزرگ در شرق تهران

 

سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم به نقل از خبرگزاری میزان،«حیدر فتاحی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از صدور کیفرخواست پرونده زمین خواری بزرگ شرق تهران خبر داد و گفت: متهمان این پرونده جرائمی چون زمین خواری به میزان 290 هکتار، تصرف اراضی ملی، جعل اسناد و انتقال مال غیر را مرتکب شده‌اند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مرداد ماه سال گذشته بود که خبر بازداشت زمین خواران بزرگ شرق تهران از سوی دادستان عمومی و انقلاب پردیس اعلام شد. فتاحی در این خصوص گفت: بر اساس گزارش‌هایی که به دستگاه قضا مبنی بر وقوع یک زمین خواری بزرگ واصل شده بود، دادستان به این موضوع ورود پیدا کرد و در ابتدا یکی از اعضای این باند سه نفره بازداشت شد.

وی با بیان اینکه بعد از دستگیری متهم ردیف اول موفق به شناسایی و بازداشت همدستانش شدیم، افزود: این افراد با استفاده از جعل بعضی از اسناد به تصرف و انتقال زمین‌هایی که بیشتر در حوزه شهر بومهن بود، مبادرت کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس یادآور شد: در ارتباط با این پرونده یک سردفتر خانم نیز به عنوان شریک جرم دستگیر شده است.

فتاحی افزود: با توجه به اعترافات متهمان، آن‌ها 2 سال بر روی این پروژه کار کرده بودند و با شناسایی پلاک‌های ثبتی، داشتن یا نداشتن مالک در آن اراضی را شناسایی کرده و اقدام به جعل وکالتنامه و سندسازی کرده بودند و قصد داشتند که 290 هکتار زمین تصرف شده را بفروشند که با ورود دادستانی به این هدف خود نرسیدند.

وی یادآور شد: در این پرونده چند مدیراجرایی به عنوان مطلع به دادسرا احضار شده‌اند.

منتشر شده در شنبه, 28 فروردين 1395 12:45

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش