text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

امکان صدور دستور رسیدگی خاص برای پرونده ستایش/بحران‌های اجتماعی دخیل در زمینه‌سازی وقوع جرم

دیده بان هشتم : وکیل مدافع قاتل ستایش گفت:با توجه به حساسیت های موجود در پرونده قتل ستایش امکان صدور دستور برای رسیدگی خاصی آن از سوی دادگاه وجود دارد.
امکان صدور دستور رسیدگی خاص برای پروند قاتل ستایش/ بحران‌های اجتماعی دخیل در زمینه‌سازی وقوع جرم
به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، مرتضی یاوری، وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی دختر بچه شش ساله افغانستانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص موارد ذکر شده در کیفرخواست موکلش اظهار داشت: امکان باز کردن و بیان جزئیات اینکه چه مواردی در کیفر خواست متهم ذکر شده وجود ندارد زیرا مواردی وجود دارد که اثبات آنها در دادگاه صورت می گیرد و مطرح کردن آنها تا قبل از رسیدگی قضایی چندان نمی تواند کار درستی باشد و موارد اتهامی تا زمانی که در دادگاه به اثبات نرسیده قابل طرح نیستند و امکان بیان آنها وجود ندارد.
وی در خصوص اینکه تاکنون چند بار با موکلش ملاقات داشته است بیان داشت:بنده دو بار با موکلم ملاقات داشتم ، در جلسه اول ملاقات بیش از 5 ساعت با موکلم صحبت داشتم وجلسه دوم ملاقات نیز هفته گذشته برگزار شد که 4 و نیم ساعت به طول انجامید و همچنین بنده با موکلم تماس تلفنی نیز دارم.
وکیل موافع قاتل ستایش در مورد ملاقات با خانواده مقتول گفت:تاکنون ملاقاتی با خانواده مقتول نداشتم اما با خانواده متهم چندین ملاقات داشتم .
یاوری در خصوص میزان دخیل بودن شرایط خانوادگی در وقوع جرم بیان داشت: بنده صرف نظر از شرایط خانوادگی ،شرایط اجتماعی را بیشتر در وقوع جرم دخیل می دانم.زمانی که زمینه وقوع جرم فراهم باشد یک سری اتفاقات پیش می آید به عنوان مثال وقتی زمین سر باشد امکان دارد چندین نفر لیز نخورند ولی بعضی از مردم توانایی مقاومت ندارند و امکان لغزش برای آنها وجود دارد.
وی تاکید کرد: به نظر بنده در کنار رصد این اتفاق باید زمینه های بروز این دست مسائل را بررسی کنیم، در حال حاضر مسائلی در جامعه وجود دارد که هر روز بیشتر از روز قبل خودش را نشان می دهد که در وقوع جرائم بی تاثیر نبود و باعث ایجاد بحران هایی می شود و هر کسی هم نمی تواند در برابر این بحران ها مقاومت کند و از سوی دیگر زمانی که برخی مسائل اعتقادی ضعیف شود زمینه تشدید بحران ها بیشتر فراهم می شود.
وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی درپاسخ به این سوال که اگر شنبه پرونده به دادگاه کیفری یک ارجاع داده شود اولین دادگاه چه زمانی برگزار خواهد شد گفت:بستگی به زمان رسیدگی شعبه ای دارد که پرونده به آن ارجاع داده می شود و احتمالا با توجه به حساسیت پرونده امکان دارد دستور رسیدگی خاصی از سوی دادگاه برای این پرونده صادر شود.
منتشر شده در جمعه, 24 ارديبهشت 1395 10:52

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش