text1

جمعه, 31 فروردين 1403-

سازمان لیگ انتقال نفت به انزلی را «غیرقانونی» دانست

دیده بان هشتم : سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که انتقال باشگاه نفت‌تهران به ملوان انزلی وجاهت قانونی ندارد.

سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم به نقل از سایت سازمان لیگ، در خصوص برگزاری مزایده و انتقال امتیاز باشگاه نفت تهران به ملوان انزلی، سازمان لیگ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

این اطلاعیه به شرح زیر است:

از آنجایی که موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران در نظر دارد امتیاز تیم خود را واگذار کند و با توجه به سوابق امر ممکن است باشگاه‌های دیگری نیز قصد فروش و انتقال امتیاز تیم فوتبال خود را داشته باشند ضروری است، با رعایت کامل قوانین و مقررات جاری مصوب فدراسیون فوتبال اقدام شود که در مزایده باشگاه نفت صورت نگرفته است. بنابراین مسئولیت عدم موافقت و تبعات ناشی از آن متوجه مسئولان محترم ذیربط خواهد بود.

۱- در خصوص فروش، واگذاری و یا انتقال امتیاز یا سهام باشگاه باید برابر مفاد ماده ۵ آیین‌نامه شماره ۱۱/۶۷۹۳/۲۶۱ مورخ ۹۰/۰۵/۱۱ و دستورالعمل شماره ۱۱/۹۱۱۸/۲۶۱ مورخ ۹۰/۰۶/۱۹ اقدام کنند که این موضوع با مخالفت صریح هئیت فوتبال استان تهران مطرح شده است.

۲- پیرو آیین‌نامه مربوطه قبل از تنظیم مبایعه نامه، مزایده و موافقت هیئت فوتبال استان و پیرو دستورالعمل ۱۱/۹۱۱۸/۲۶۱ اداره کل تربیت بدنی استان مبداء (کمیسیون ماده ۵ ) باید دریافت می‌شد که اخذ نگردیده است.

۳- مورد معامله و یا انتقال باید بدواً پس از هماهنگی با سازمان لیگ پس از اخذ تسویه حساب و تائیدیه مبنی بر عدم مشکلات حقوقی و مالی از بخش‌های ذی‌ربط و رفع تعهدات و بدهی‌های مربوطه و تسویه حساب مالیاتی امکان پذیر باشد که این موضوع رعایت نشده است.

۴-اخذ تاییدیه از کمیته‌های فنی و توسعه و صدور مجوز فدراسیون فوتبال به دلیل رعایت اهداف و وظایف فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

۵- پیرو بند یک آیین‌نامه شرایط واگذاری مورخ ۹۰/۰۶/۲۰ که به تمامی باشگاه‌ها ابلاغ شده است، هر گونه مورد معامله باشگاه و انتقال بدواً پس از هماهنگی و موافقت سازمان لیگ صورت گیرد که این مهم صورت نگرفته و سازمان لیگ مخالفت خود را برای انجام انتقال اعلام کرده است و تسویه حساب و تائیدیه مبنی برعدم مشکلات حقوقی و مالی از بخش ذی‌ربط فدراسیون و سازمان لیگ و تسویه حساب مالیاتی وجود ندارد.

۶- قبل از اینکه امتیاز یا سهام باشگاه واگذار شود وضعیت قراردادهای بازیکنان و کادر فنی باید با هماهنگی طرفین قرارداد بین بازیکنان و کادر فنی با باشگاه مشخص شده باشد که این موضوع رعایت نشده است.

در خاتمه با استناد به شرایط فوق الذکر، واگذاری سهام باشگاه و مزایده انجام شده وجاهت قانونی نداشته و این سازمان مسئولیت عدم رعایت ضوابط قانونی را متوجه مسئولان ذی‌ربط می‌داند.

منتشر شده در سه شنبه, 25 خرداد 1395 17:05

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش