text1

سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403-

خريد و فروش تلفن همراه بدون جعبه و فاكتور ممنوع است

دیده بان هشتم : اسدی‌زاده گفت: خريد و فروش تلفن همراه بدون جعبه و فاكتور به دليل عدم نداشتن سريال ممنوع است.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، «احمد اسدی‎زاده»  سرپرست اداره پیشگیری قضایی معاونت اجتماعی استان مرکزی در نشستی با مدیر بازاریابی شرکت مخابرات استان مرکزی، رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی اراك و سرپرست مركز خدمات ايرانسل در استان مرکزی به منظور بحث و تبادل نظر در زمينه كاهش پرونده‌هاي مربوط به سرقت و مفقودي تلفن همراه اظهار داشت: آمار سرقت و مفقودي گوشی تلفن همراه در استان مركزي و كشور از رقم بالايي برخوردار است كه مباحث مربوط به سرقت از سيستم قضایی پيگيري مي‌شود. 
وي با اشاره به اينكه هر استاني به منظور كاهش پرونده‌های ورودي به دستگاه قضايي در مورد سرقت و مفقودي گوشی تلفن همراه رويه و برنامه خاص خودش را دارد، افزود: با توجه به اهميت اين موضوع در سطح كشور تصميم بر اين است كه راهكاري واحدي براي تمام كشور اتخاذ شود. 
سرپرست اداره پیشگیری قضایی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تصريح كرد: به منظور رفع اين مشكل تمامي فروشگاه‌هاي  مرتبط با فروش گوشی تلفن همراه بايد داراي دوربين باشند تا نظارت بیشتری وجود داشته باشد و اطلاعات در اين بخش‌ها به عنوان بايگاني وجود داشته باشد. 
اسدي‌زاه با اشاره به راهكارهاي ديگر در زمينه كاهش مفقودي و سرقت تلفن‌هاي همراه ادامه داد: بايد تمامي فروشگاه‌هاي عرضه تلفن همراه از خريد و فروش گوشی‌های تلفن همراه بدون فاکتور و جعبه خودداری نمایند تا گامي تأثیرگذار در زمينه عدم سوء استفاده از گوشی تلفن‌های همراه و مشكلات و مسائل بعدي برداشته شود. 
وي خاطرنشان كرد: اپراتورهای همراه اول و ايرانسل نيز بايد پیام‌های پيشگيرانه را به مشتركين خود از طريق پيامك ارسال كنند و اتحاديه نيز بروشورهايي را به منظور آگاه سازی و جلوگيري از اين جرايم در اختيار شهروندان و مشتركين قرار دهد. 
سرپرست اداره پیشگیری قضایی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: متأسفانه  مفقودي و يا سرقت گوشی تلفن‌های همراه مشكلات و مسائلي را براي افراد ايجاد می نماید كه ارائه راهكارها و برنامه‌های پيشگيرانه در اين حوزه بايد با جديت بيشتری انجام شود.
خبرگزاری میزان.
منتشر شده در شنبه, 30 مرداد 1395 16:48

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش