text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

رأی پرونده باند قتل های سریالی در گلستان اعلام شد

دیده بان هشتم : گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دادگاه انقلاب گرگان رای پرونده هشت هزار صفحه ای باند موسوم به قتل های سریالی گلستان را صادر کرد.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: دادگاه انقلاب گرگان،  متهمان ردیف اول و دوم پرونده قتل های سریالی در گلستان را به اعدام در ملا عام و متهم ردیف سوم را به نفی بلد (تبعید) محکوم کرد.
هاشمیان افزود: این باند سه نفره، ۸۰ فقره سرقت مسلحانه و ۱۳ قتل را در فاصله سال های ۷۹ تا ۹۴ در استان های گلستان و مازندران مرتکب شدند.
رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: رسیدگی به این پرونده پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور از بهمن ۹۵ در دادگاه انقلاب گرگان، به اتهام افساد فی الارض و محاربه آغاز شده بود.
وی با بیان این که با صدور این حکم، پرونده اعضای باند در دادگاه انقلاب بسته شد، افزود: این پرونده برای رسیدگی از جنبه خصوصی جرم در مورد قتل ها و سرقت ها به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.
هاشیمان تأکید کرد: اعضای باند معروف به «قتل های سریالی»، بهار ۹۴ به دنبال تشکیل پرونده قتل راننده سواری در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان، شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته هاشمیان، بررسی اسلحه توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان نشان داد که با این اسلحه، در سال های گذشته نیز چندین سرقت مسلحانه و قتل در استان های گلستان و مازندران انجام شده است .
رئیس کل دادگستری گلستان افزود: به این ترتیب یکی از سارقان که از مجرمان سابقه‌دار بود، شناسایی و دستگیر شد.
وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد، این فرد از چند سال پیش همراه پسرش و فرد دیگری اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرد که در یک عملیات ضربتی، آن ها نیز دستگیر شدند.
هاشمیان خاطر نشان کرد: اعضای این باند، دام، انواع ماشین آلات کشاورزی، موتور آب، موتورسیکلت و خودرهای سواری را سرقت می کردند و در صورت مقاومت مال باختگان آنان را نیز با اسلحه به قتل می رساندند.
به گفته هاشمیان، حکم صادر شده در دادگاه انقلاب، قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.
منتشر شده در شنبه, 15 مهر 1396 17:32

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش