text1

سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403-

اسماعیلی در جمع خبرنگاران:پرونده لیدرهای حوادث اخیر در اسرع وقت رسیدگی می‌شود

سایت حقوقیدیده بان هشتم : سخنگوی قوه‌قضاییه: با هر اقدامی که امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازد و در مسیر اهداف دشمنان باشد، برخورد می‌کنیم.

غلامحسین اسماعیلی با حضور در پلیس امنیت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برقراری مجدد اینترنت هر اقدامی که امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازد و در مسیر اهداف دشمنان قسم‌خورده انقلاب باشد و به تبلیغات ضد نظام جمهوری اسلامی ایران بینجامد برخورد می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی گفت: بسیاری از تصاویری که در حال گسترش است از اغتشاشات عراق گرفته تا حوادث سال‌های گذشته در این تصاویر مشاهده می‌شود، الحمدالله اشراف اطلاعاتی کافی بر عملکرد کسانی که این تصاویر را منتشر می‌کنند وجود دارد و با خاطیان برخورد خواهیم کرد و کسانی که بخواهند بااعتبار نظام بازی کنند به‌شدت به سزای اعمالشان می‌رسند.
سخنگوی قوه‌قضاییه ادامه داد: خدای بزرگ را شاکریم که پس از اغتشاشات و فتنه‌ای که جمعی از عناصر خودفروخته در برخی شهرهای ایران به پا کردند با کلام نافذ رهبری و تلاش همه متولیان حوزه امنیت در سراسر ایران اسلامی و همین‌طور در تهران با تلاش مسئولان امنیتی و انتظامی با محوریت نیروی انتظامی خداوند متعال بر ما منت نهاد و امنیت به کشور بازگشت.
اسماعیلی تصریح کرد: با برقراری مجدد امنیت حال زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی متهمان دستگیرشده فرارسیده و بر اساس دستور رییس قوه‌قضاییه با بازدیدهایی که از مراکز بازداشتی صورت گرفته، غربالگری به‌سرعت در حال انجام است تا اشخاص کم تقصیر آزاد شوند. وی گفت: مقررشده است بازجویی قضایی و انتظامی با نظارت دادیاران منتخب و ضوابط قانونی در حالی انجام شود که حقوقی را که قانون‌گذار برای متهمان در نظر گرفته است رعایت شود و پس‌ازآن دادرسی انجام شود.
سخنگوی قوه‌قضاییه افزود: ما در راستای همین مأموریت به مقر فرماندهی پلیس آمدیم تا از زحمات سبز پوشان نیروی انتظامی قدردانی کنیم و همچنین به کسانی که مشغول بازجویی هستند خداقوت گوییم و یاد شهدایی را که برای حفظ امنیت در حوادث اخیر جان خود را برای امنیت مردم ایران فدا کردند گرامی بداریم، ما با قدردانی از تلاش یکایک عزیزان از مردم ایران اسلامی که صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند قدردانی می‌کنیم و از همه مردم عزیز خواهشمندیم تا اگر اطلاعاتی از عناصر خرابکار دارند در اختیار متولیان قضایی و انتظامی قرار دهند. اسماعیلی تاکید کرد: ما این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم که یکایک افراد آشوب گر شناسایی شوند و به‌ویژه به پرونده لیدرهای حوادث اخیر در اسرع وقت رسیدگی می‌شود و متناسب با اعمال مجرمانه آن‌ها به سزای اعمال خویش خواهند رسید.
حمایت
منتشر شده در دوشنبه, 04 آذر 1398 09:38

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش