text1

سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403-

همایش تبیین نقش نظارتی دادستان بر حسن اجرای قوانین و احیای حقوق عامه برگزار می شود

 

دیده بان هشتم : رئیس دفتر دادستان کل کشور گفت: دادستان کل در همایش دو روزه، نقش نظارتی دادستانی کل کشور بر حسن اجرای قوانین و سیاست‌های اجرایی پیش رو را برای دادستان‌های سراسر کشور تبیین می کند.

همایش تبیین نقش نظارتی دادستان بر حسن اجرای قوانین و احیای حقوق عامه برگزار می شودبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ؛ به نقل از روابط عمومی دادستانی کل علی اکبر بختیاری رئیس دفتر دادستان کل کشور با اشاره به برگزاری همایش 2روزه دادستان‌های سراسر کشور در مشهد مقدس اظهار داشت:  دادستان کل کشور در راستای تکالیف قانونی و سیاست تعاملی، با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها گام به گام در حال پیشبرد برنامه‌ها است و در این همایش نقش دادستان کل کشور بر مدیریت احیای حقوق عامه و نظارت بر دادسراهای سراسر کشور مورد تبیین و بررسی قرار می‌‌گیرد که البته این موضوع در دادستانی کل کشور با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: دادستان کل کشور در این همایش دو روزه نقش نظارتی دادستانی بر حسن اجرای قوانین و سیاست‌های اجرایی را برای دادستان‌های سراسر کشور تبیین خواهد کرد.

رئیس دفتر دادستان کل کشور با بیان اینکه مدیریت عادی پاسخگوی نیازهای جامعه نخواهد بود، اظهار کرد: عبور از این مقطع و ایجاد امید تنها با حرف ممکن نیست، بلکه مستلزم مدیریت جهادی و انقلابی است و این امر مطالبه مردم و مقام معظم رهبری است و باید به مدیران منتقل شود.

بختیاری ادامه داد: در جمهوری اسلامی عیار مدیران با میزان توانایی، اخلاص، خدمت گذاری و تبعیت از ولایت سنجیده می‌شود و هر کس اشارات مقام معظم رهبری را درک نکند، فاقد شم مدیریت در نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی بیان کرد: مدیران حال و آینده به پشتیبانی مردم نیاز دارند و آحاد مردم از جمله پیشکسوتان جهاد و شهادت و متدینین به کسی دست می‌دهند که دست در دست ولایت داشته باشند.

گفتنی است، این همایش پنجشنبه این هفته مصادف با هشتم مهرماه با حضور ریاست قوه قضائیه، معاونین قوه قضائیه، وزیر کشور، وزیر اطلاعات، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان کشوری آغاز خواهد شد و تا ظهر  روز جمعه نهم مهرماه ادامه دارد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

منتشر شده در چهارشنبه, 07 مهر 1395 16:15

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش