شنبه, 01 ارديبهشت 1403-

بیش از ٣٠ درصد جرائم در تهران بزرگ اتفاق می‌افتد

دیده بان هشتم : سردار مومنی گفت: بیش از ٣٠ درصد جرائم در تهران بزرگ اتفاق می افتد و این مسئولیت ما را سنگین تر می کند.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی تهران بزرگ: تحولات در پایتخت سریع و گسترده است به همین جهت تهران بزرگ از یک سو باید امنیت را برای شهروندان برقرار کند و از سوی دیگر بسیاری از موضوعات و پدیده هایی را که از برخی نقاط کشور به پایتخت می آید رصد کند.
وی افزود: تلاش در جهت تأمین نظم و امنیت تنها مختص تهران نیست از سوی دیگر اقدامات، تلاش ها و طرح ها در پایتخت می تواند الگویی برای سایر استان های کشور باشد و این موجب می شود کار شما همکاران دشوارتر و دائمی تر شود.
سردار مومنی گفت: بیش از ٣٠ درصد جرائم در تهران بزرگ اتفاق می افتد و این مسئولیت ما را سنگین تر می کند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در سال ٩٥ مبارزه با قاچاق کالا، مقابله با سرقت، مواد مخدر، کاهش تصادفات، امنیت اخلاقی و اجتماعی و آموزش به عنوان ٦ اولویت اصلی مطرح شد.
وی افزود: در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده باید تلاش کنیم اقتصاد را درون زا و مقاومتی کنیم که یکی از راه ها برای رسیدن به این هدف مقابله با قاچاق کالا است.
وی گفت: آمارهای مختلف از وقوع ١٥تا٢٠میلیارد دلار قاچاق سالانه در کشور حکایت دارد، خوشبختانه در کل کشور در سال ٩٥ آمار کشفیات ٣٤درصد افزایش داشته که این رقم در تهران بزرگ بیشتر بوده است، ضمن اینکه برخورد با پرونده های بالای ٥٠٠ میلیارد تومان بیش از ٥٠درصد افزایش داشته است.
سردار مومنی تصریح کرد: تهران یکی از مناطقی است که حجم کالای قاچاق در آن بالا است به همین جهت وباید تمرکز بیشتری داشته باشیم، البته همه مسئولیت ها بر عهده نیروی انتظامی نیست اما ما به سهم خود تلاش مضاعفی داریم.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: موضوع آموزش از جمله موضوعات مورد تاکید است چرا که تأثیر آن را در همه بخش ها و ماموریت های پلیس شاهد هستیم.
وی افزود: پلیس باید دائم روش ها و مهارت های خود را ارتقا دهد چرا که اقدامات و روش ها آنقدر پیچیده است که دیگر روش های سنتی برای کشف و برخورد با جرم کفایت نمی کند.
سردار مومنی گفت: از زمانی که قرارگاه آموزش راه اندازی شده حدود ٥٠درصد از شهدا و مجروحین کاسته شده و جرائم هم نسبت به سال قبل کمتر شده است.
منبع : خبرگزاری فارس
منتشر شده در دوشنبه, 12 مهر 1395 10:09

آخرین خبر

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش